Klicka här för att nå startsidan Klicka här för att söka Klicka här för att få hjälp For information in english, press here
Ej inloggad
Version: 2.21.3 Startsida

Min profil

Blanketter

Teknisk support


Online hjälp
Håll muspekaren ovanför det du behöver hjälp med.

Hjälp


Här finner du svar på de mest vanliga frågeställningarna kring Internetkassan. Om du har problem med utskrifter, glömt ditt lösenord eller funderar på om din dator klarar de tekniska kraven som Internetkassan ställer så finner du den informationen under denna sektion.

Är ditt konto spärrat?
Ditt konto spärras vid tre felaktiga inloggningsförsök. Av säkerhetsskäl, och krav från IAF, kan vi inte ge dig ett nytt lösenord via telefon eller e-post. Efter 3 misslyckade inloggningsförsök kan du begära ett nytt lösenord som sedan skickas till din hemadress. Har du glömt ditt lösenord eller vill beställa ett nytt så kan du göra det här

Använd endast bokstäver och siffror när du skapar eget lösenord, det blir minst problem med inloggningen.

Om du för första gången ska använda våra tjänster eller varit inaktiv i mer än 12 månader måste man ha skickat ett användaravtal. Detta finner du här: Användaravtal

Vad behövs för att använda e-tjänsterna?

  • För att kunna logga in behöver du användarid och lösenord.

  • En dator med internetanslutning

  • En webbläsare. Hemsidan fungerar bra med de flesta moderna webbläsare, exempelvis Internet Explorer, Motzilla Firefox eller Google Chrome. Vi rekommenderar att du håller din webbläsare uppdaterad och att du använder dig av den senaste versionen.




  •  Guide

     Glömt lösenord

     Utskriftsproblem

     Teknisk support

     Cookies


    Skriv ut denna sida